Rabu, Disember 29

Tag-ee :D

cik Ain d tagged by aen .
Ahax! name kite sama la yunk ;)






1) Sila beritahu nama penuh kamu . Tak kisah lah sampai nama datuk , moyang kamu tuu .
Nurul  Ain a.k.a cik Ain a.k.a Mrs. Azyin .... yg datuk moyang bagaiii tu, abaikann~~  :P
2) Kamu suke warna pink tak ?
Pink? hohhoh!  ^.^ 
3) Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia ?
Terimas manyaks manyaks sayangs :)
4) Siapa paling comel ? Maher Zain atau kamu ?
huish!   entah laaa~~~ 
5) Mane lagi sedap , kek atau aiskrim ?
hesh~~ kalo dua2 depan mate, dua2 cik Ain rembat jewhhh :P
6) Bila tarikh lahir si pemberi taggie nie ? ( kalau kamu ingat , kamu memang hebat ! )
28th Dec! what? semalam ari jadi deaaa...hooo.. Happy Belated beday my kembar name :D
7) Ain Maisarah , siapakah dia ?
dah name, mecty la orang. hesh~ dok tanye lagi bakpo? hee~~ 
8) Ceritakan sejarah kamu membuat belog . ikutlah sampai perenggan pun .
penah terpikir nak delete belog tapi ..... xyah citer laa...korang pon tengah bukak belog ni...
(means, masih bernyawa lagi la belog ini ^.^)
9) Apabila hari jadi kamu , kamu nak saya ( si pemberi taggie ni ) beri apa dekat kamu ?
naaaaakkkkkkkkkkkkkk.............err ape2 je ;)
10) Taggie ini ade sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ya!
10?   
cik Ain tagged  semua lah! 
lebih daripada 10 tuuu :)
(maaf, kepala tengah pening.)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan