Isnin, Januari 31

pom pom.

When cik Ain berceloteh : 




Huik huik huik! dulu suke buat entry tengah2..skrg dok buat entry mcm biase..
ade beza taw kalau kite buat entry tengah2, tepi kiri ke kanan ke....*seb bek xde atas n bawah :P hehe 






nak taw beza die ape? kalau tengah2, korang akan buat entry yg tak banyak celoteh a.k.a entry yg panjang2...kalau korang buat entry yg type macam biasa, korang akan rase macam nak tulis panjang2 a.k.a berceloteh *macam cik Ain sekarang niiiii :P (try laa buat :D)








p/s: bile dah kebosanan, beginilah jadi nyaa =.=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan