Rabu, April 27

27 April 1993!

D hihihi~~  assalamualaikum! best nyewwwwwww~~ ini lah masa yang sudah setahun ku tunggu-tunggu! kihkihkih~~  taw ape itu? takkan tak taw kott.........tamo kawaaaannnn!!!!!!!!!! *merajuk 1saat*




hihi. ok F I N E ! hari ini hari jadi saya laa awakk...sampai hati awak tak taw kan....dan ini ialah burstday saya yang kali pertamanya di sambut oleh si 'tuff' saya! cayang diee yerrrrrrrrrr! :D thanks kepada si dia...sebabbbb.......... wish 3minute before 00:00 haha!

actually, i'm born at 12.20 p.m...so,...........susah den nak cakap ni.........haha!

takpe takpe.asalkan si dia sudah wish saya, dan dah bagi saya hadiah........ *kelakar laa bila ingatkan balik hadiah tu kikiki*


thanks toooooooooooo much kepada rakan-rakan yang sudi wish saya! termasuk lah, anak buah ku :D











:: shhh!! hanya kita dua je yang taw ape hadiah tu yerr 'tuff'...!! hihi ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan